Viatge Fi de Curs a la Selva Negra

Del 17 al 23 de Juny els nostres alumnes de 4t ESO van estar a la Selva Negra de viatge fi de curs acompanyats per Marisa i José María.

Van anar amb l’IES «El Ravatxol» de Castellar. Els alumnes i professors dels dos instituts van fer bona amistat. Un record als professors de Castellar, Paco i Mónica.

Coneguérem a molta bona gent: Helmut (el guia), Erwin (el cuiner), Ambrosio (l’altre guia), Paco i Jesús (els conductors), a la que estem molt agraïts per la seua atenció i consells .

[cincopa 10490018]

1ºdia: Desprès de tot un dia d’autobús van arribar a l’alberg de Lugisland. De vesprada varem fer una ruta de senderisme pel bosc fins el poble de Todmoos.

2º dia: Estiguérem en el Museu de la Mercedes Benz i visitaren Stuttgart. Per la nit discoteque.

3ºdia: Veiérem la ciutat medieval de Friburgo, amb la seua catedral, passejarem pels seus carrers i tastarem en un mercat les típiques salsitxes. De vesprada i nit visitarem les cataractes de Todnauberg i les cataractes il·luminades de Menzenschwand. Per la nit Discoteque.

4ºdia: Anarem a les Catarates del Rhin a Suiza i visitarem la ciutat de St. Blasien. Per la vesprada el Llac de Titisee on van fer una baralla amb unes barques a pedals. Per la nit Pub.

5ºdia: Recorreguérem la mina – museu amb un tren miner. Per la vesprada muntarem a la muntanya russa de Todnau. Per la nit es van disfressar i participaren en jocs dins de l’alberg.

6ºdia: Pel matí fórem de compres a Lohra i a les 17’15 hores agafarem l’avió a l’Euroaeroport de Basilea per a tornar cap a Alacant. Finalment autobús d’Alacant a València.

El viatge va ser una passada !! Es van divertir a muntó, van d’aprendre un poc d’una cultura tant diferent a la nostra com és l’alemana, i van veure paisatges increïbles.

José Mª