Admissió i matrícula curs 2023-2024 (setembre)

Segon període d’admissió: setembre

15 de setembre a les 17.00 h

Es publicaran les vacants de totes les EOI. Podràs consultar-les en aquesta mateixa secció.

Se celebrarà la prova de nivell (test de classificació) de tots els idiomes.
Inscripció i pagament de taxes previs obligatoris.
Es publicaran els resultats de la prova de nivell abans del dilluns 18 de setembre a les 21.00 hores

Del 15 de setembre a les 12.00 h
al 20 de setembre a les 23.59 h

S’obrirà l’assistent telemàtic per a sol·licitar cursos
Entra en l’assistent per a sol·licitar idiomes i horaris, segueix els passos fins al final: confirma i envia
Recomanem encaridament descarregar i guardar la teua sol·licitud.

Mira el vídeo sobre l’assistent telemàtic que hi ha en el botó de l’esquerra abans d’entrar.
Please check the vídeo about the telematic admission process on the left before you start.

L’alumnat nou sol pot triar un curs superior a 1A2 si compleix els requisits d’accés directe o si realitza la prova de nivell (test de classificació).

Rebràs un correu electrònic amb enllaç per a consultar quin horari t’han assignat, segueix les instruccions per a pagament de taxes. IMPORTANT: marca la casella d’obertura d’expedient si és la primera vegada que et matricules en una EOI.

⚠️ ENCARA NO HAS ACABAT LA MATRÍCULA!
Has de formalitzar-la aportant tota la documentació en secretaria o mitjançant el formulari que trobaràs en el botó vert!

Del 2 al 6 d’octubre

Matrícula presencial (alumnat nou i antic). Presenta la documentació en secretaria de l’EOI.

Posteriorment

Matrícula de persones candidates en llistes d’espera.
Ens posarem en contacte amb les persones candidates per ordre d’admissió.

Una vegada finalitzat el procés telemàtic d’admissió i matrícula de juliol i setembre, si encara queden places vacants, les persones interessades es podran matricular presencialment a les escoles.

També pots consultar: RESOLUCIÓ COMPLETA · Informació sobre el tràmit d’admissió · Requisits: edat, nacionalitat · Requisits per a l’accés directe a nivells superiores · Guia de preguntes freqüents en valencià · PIALP
PROVA DE NIVELL (test de classificació): Per a accedir directament a un curs superior al 1A2 si no tibe cap document que et permeta l’accés directe a nivells superiors. També pots consultar la llista de certificacions reconegudes. Més informació sobre la Prova de Nivell ací.