Web Família

Accés directe a la Web Família: https://familia2.edu.gva.es  Quan et matricules en l’EOI de Dénia generem la teua contrasenya i t’arriba en un correu electrònic a l’adreça que ens vas donar en matricular-te, si no la recordes, pots generar una altra punxant en “he oblidat la contrasenya”, emplena els camps i et tornarà a arribar per correu electrònic. Si no la reps, mira en la safata de spam o correu no desitjat.

Aquests són els manuals d’ajuda per a accedir a Web Família la qual utilitzem durant el curs per a la comunicació entre alumnat i professorat, així com per a la gestió acadèmica i administrativa del centre.

Web Família

Accés per a l’alumnat major d’edat.

Accés per a l’alumnat menor d’edat.

Manual d’ajuda (general).

Preguntes freqüents.