Prova de nivell (test de classificació): tots els idiomes

Si ja tens coneixements d’un idioma però no disposes de titulació reconeguda que et permeta accedir a un nivell superior al primer curs d’A2, pots fer la Prova de Nivell (test de classificació) en la seua convocatòria d’octubre de qualsevol dels idiomes que impartim: alemany, espanyol per a estrangers, francés, anglés o valencià). Si prefereixes accedir a un curs de principiants (1A2), NO has de fer-la.

Les dates en les quals es realitzaran les proves de nivell són:

VALENCIÀ: dilluns 2 d’octubre a les 16.00 hores en c/ Híades, 10

ALEMANY, FRANCÉS, INGLÉS i també VALENCIÀ : divendres 6 d’octubre a les 17.00 hores en c/ Híades, 10

IMPORTANT: REALITZAR LA PROVA DE NIVELL NO GARANTEIX PLAÇA EN EL NIVELL ASSIGNAT. Per a informació més actualitzada, continua llegint.

Les places lliures a dia 5 d’octubre, a les 17.30 hores són les següents:

ESPANYOL

🔴 Tots el grups están complets

ALEMANY

🟢 Queden 10 o més places lliures en tots els grups

FRANCÈS

🟢 Queden 10 o més places lliures en tots els grups

ANGLÈS

🔴 El grup 1A2 de dilluns i dimecres a les 17:00 h está complet

🟢 Queden 10 o menys places lliures en tots els grups

1B1 de dilluns i dimecres a les 19:00 h,

1B2 de dilluns i dimecres a les 17:00 h,

2A2 de dimarts i dijous a les 18:00 h,

2B1 de dimarts i dijous a les 18:00 h,

2C1 de dilluns i dimecres a les 17:00 h,

1A2 de dimarts i dijous a les 09:00 h,

1B1 de dimarts i dijous a les 09:00 h y

1B1 de dilluns i dimecres a les 17:00 h

🟡 Queden menys de 5 places lliures en els grups:

1B1 de dimarts i dijous a les 16:00 h

1C1 de dilluns i dimecres a les 19:00 h

1C1 de dimarts i dijous a les 16:00 h

1B1 de dimarts i dijous a les 11:00 h

🟢 En la resta de grups queden 10 o més places lliures.

VALENCIÀ

🟢 En el grup de 1C2 de dimarts i dijous a les 16:00 h queden menys de 10 places lliures.

🟢 En el grup de 2C2 de dimarts i dijous a les 18:00 h queden menys de 10 places lliures.

🟡 En el grup de 1C1 de dilluns i dimecres a les 17:00 h queden menys de 5 places lliures

🟢 En el grup de 1C1 de dilluns i dimecres a les 19:00 h queden menys de 10 places lliures

Siga el siga el teu idioma, hauràs de fer els passos que t’indiquem una mica més a baix (Procés a seguir per a participar en la proves de nivell).

IMPORTANTE: realitzar la prova de nivell (test de classificació) no garanteix una plaça a la nostra escola.

RECORDA: portar el teu DNI o NIE i justificant de pagament de la taxa (en el mòbil o en paper) per a la realització de la prova.

Procés a seguir per a participar en les proves de nivell

1: Entra en el formulari de la prova de nivell (més a baix) fins a les 12.00 hores del divendres 6 d’octubre (el dilluns 2 d’octubre en el cas de valencià). Emplena-ho, paga les taxes i adjunta el justificant de pagament.

Aquest és l’enllaç per a pagar les taxes. Consulta ací com generar les taxes de la teua prova de nivell (test de classificació).

2: Vine el dia indicat, el 6 d’octubre a les 17.00 h per a la proba d’alemany, francés, anglés i valencià. Aquest últim departament també celebrarà una prova el dilluns 2 d’octubre a les 16.00 h. Portan’s el justificant d’haver pagat (en el mòbil o en paper) i un boli. Realitza la prova de nivell.

3: L’EOI publicarà els resultats el 6 de octubre abans de les 22.00 hores. Indicarem a quin nivell pots accedir.

4: Tindràs des del 10 al 16 d’octubre per a matricular-te si encara queden places lliures. Consulta l’apartat “Admissió i matrícula curs 2023-2024” per a més informació. Recorda que la nostra prova de nivell serveix per a qualsevol escola d’idiomes de la Comunitat Valenciana.

5: Gaudeix aprenent la llengua que t’agrada.

Resultats de la prova de nivell del 15 de setembre

ALEMANY