Requisits d’edat i nacionalitat 23/24

ADMISSIÓ I MATRÍCULA CURS 2023/24

Requisits: edat

Tener 16 anys o complir-los l’any natural en què es comencen els estudis.

Tenint 14 anys l’any natural en què es matricula es podrà estudiar:

• un idioma diferent de la primera llengua estrangera que cursen en l’ESO (Educació Secundària Obligatòria). Per a això hauran de presentar un certificat del centre docent on cursen actualment els estudis, que acredite el curs en el qual estan i l’idioma o els idiomes estrangers que estudien.
  • valencià i/o espanyol com a llengua estrangera en cas d’haver sigut escolaritzats en el sistema educatiu valencià en els últims dos anys abans de l’inici del curs 2023/24.

Requisits: nacionalitat
Els ciutadans de qualsevol nacionalitat es poden matricular en un idioma estranger diferent de l’oficial del país on van fer l’escolarització obligatòria.
L’alumnat estranger comunitari (d’algun país de la Unió Europea) ha d’aportar la fotocòpia i l’original del passaport o del
NIE (o fotocòpia compulsada) i document que acredite el país en què s’ha fet l’escolarització obligatòria o bé un certificat escolar del centre de l’estat espanyol on va fer l’escolarització obligatòria. Els documents originals es retornaran al sol·licitant després de confrontar la veracitat de la fotocòpia en la secretaria del centre.
L’alumnat estranger no comunitari ha d’aportar fotocòpia i original del NIE (o fotocòpia compulsada), permís de residència en vigor o visat d’estudis i document que acredite el país en què s’ha fet l’escolarització obligatòria. Si en el moment de fer la matrícula no es disposa del NIE, permís de residència o visat d’estudis es matricularà condicionadamente i disposarà de 6 mesos per a aportar la documentació requerida.