Accés a web família

Estàs  Inici Classes > Accés a web família

Informació per a accedir en la Web Família

Per a accedir punxa ací.

Per a accedir en la Web Família ha de seguir els següents passos:

1. Descarregue i emplene el model de sol·licitud d’accés en la Web Família. Es molt important escriure i revisar bé l’adreça de correu electrònic que es desitge utilitzar, ja que serà en aquesta on es rebrà la contrasenya per a accedir por primera vegada a l’aplicació. (ho modele es troba al final d’aquesta pàgina)

1. Una vegada emplenat, entregue-ho en la secretaria del centre. Ho centre verificarà les dades de la sol·licitud i introduirà l’adreça de correu electrònic indicada en ITACA. Seguidament li generaran una contrasenya que rebrà en l’adreça de correu electrònic indicat.

2. Revise el seu compte de correu, en missatges rebuts. Rebrà un correu con el següent assumpte: / LLIURAMENT DE CLAU – ACCÉS A WEB FAMILIA.EDU.GVA.ES. En aquest correu rebrà la contrasenya per a accedir por primera vegada a l’aplicació, així com informació relacionada con la mateixa.

NOTA: si no rep cap correu, revise la configuració del seu compte de correu respecte a les adreces de correu no desitjat o spam.

Qüestions a tindre en compte:

• La sol·licitud d’accés es personal. Cada familiar (pare/mare/tutor/a legal) haurà d’emplenar i signar una sol·licitud de manera individual con les dades sol·licitades. Poden sol·licitar l’accés els dues tutores legals, mare i/o pare, així com ho alumnat major de 18 anys.

• Si els seus fills/as assisteixen a diferents centres educatius o simultanegen diferents ensenyaments (Música, Dansa, Escola Oficial d’Idiomes…) haurà de sol·licitar l’accés en la Web Família per a cadascun d’ells en els seus respectius centres. Con l’última contrasenya rebuda podrà visualitzar la informació de tots els seus fills/as independentment del centre en el que estén matriculats.

• No es necessari renovar la sol·licitud cada any mentre que el seu fill/a no canvie d’ensenyament o de centre educatiu. Por exemple, si canvia de l’ensenyament Primari a Secundària, encara que romanga en el mateix centre educatiu, haurà de tornar a sol·licitar l’accés mitjançant ho modele de sol·licitud d’accés en la Web Família.

• L’usuari per a accedir en la Web Família pot ser:

NIF. Escriga el seu NIF sense espais entre els números i la lletra. Exemple 12345678Z. El sistema autocompleta con un zero a l’esquerra fins a completar 10 caràcters. NO fa falta que ho pose vosté.

NIE/Passaport. En aquests casos el sistema no pot completar de manera automàtica date la varietat de casos, por el que l’usuari completarà con zeros a l’esquerra fins a 10 caràcters case de Passaport i con zeros a l’esquerra després de la primera lletra case de NIE.

Exemple de Passaport: CA12345W l’usuari serà 00CA12345W

Exemple de NIE: X1234567L l’usuari serà X01234567L

• La contrasenya rebuda a través del correu electrònic per a accedir la primera vegada, s’alfanumèrica i diferència entre majúscules i minúscules. Por el tant, tinga en compte aquesta qüestió en l’hora d’introduir-la per a accedir en la Web Família. No obstant això, pot canviar-la després de la seua primera connexió o més endavant.

• Podrà canviar la contrasenya, una vegada dins de la plataforma, en la part superior prema sobre l’etiqueta on es mostren les seues dades personals i complete el formulari de l’apartat ‘Canviar contrasenya’. Una vegada confirmada la nova contrasenya, la pròxima vegada que accedisca en la Web Família ja haurà d’accedir con la nova contrasenya.

• Si va oblidar la contrasenya d’accés, des de la pantalla d’accés en la Web Família, pot generar una nova de manera automàtica prement sobre ‘He oblidat mi contrasenya’. Complete les dades sol·licitades utilitzant l’usuari i el correu electrònic con els que es va donar d’alta en la Web Família.