Associació d’alumnes i alumnes

Estàs  Inici Tu EOI > Qui som? > Associació d’alumnes i alumnes

Definició

a) En l’EOI Alacant podrà constituir-se una o diverses associacions d’alumnes, antics alumnes o associacions d’alumnes i professors de l’EOI.
b) Totes les associacions d’alumnes relacionades con l’EOI, que requerisquen dels seus espais o realitzen activitats per als alumnes del centre a l’inici de cada curs hauran d’entregar por escrita a la Vicedirecció: la seua programació, necessitat d’espais i activitats que ofereixen a l’alumnat. Aquesta informació serà publicada en la web de l’EOI.

Finalitat

Les associacions d’alumnes o alumnes i professors podran:
a) Col·laborar en tota mena d’activitats educatives de l’EOI i organitzar activitats extraescolars i complementàries.
b) Informar a tots els membres de la comunitat educativa de les activitats que desenvolupen.
c) Elevar al Consell Escolar propostes per al funcionament i activitats de l’EOI.
d) Rebre informació del consell escolar sobre temes tractats en el seu si.
e) Elaborar informes per al consell escolar a iniciativa pròpia o a petició d’aquest.
f) Participar en els procediments d’avaluació interna o externa del centre.
g) Col·laborar con altres associacions o grups con els mateixos fines.

Tipus d’activitats

a) Les activitats no podran ser diferents a les establides en el Decret 126/1986, de 20 d’octubre del Consell de la Generalitat Valenciana, en els seus Estatuts o aquelles derivades dels fines que la Llei les assigna com a propis.
b) Les associacions, seguint les directrius del Consell Escolar, podran realitzar tot tipus d’activitats que fomenten i complementen l’aprenentatge d’idiomes i el coneixement dels aspectes socioculturals de cadascun d’ells.
b) Les despeses que puguen derivar-se d’aquestes activitats seran a càrrec de les associacions organitzadores.
c) Podran realitzar-se activitats en col·laboració con ho equipe directiu del centre, els departaments, altres associacions o grups d’interés comú. En totes elles, es concretarà por escrita i de mutu acord ho tipus de col·laboració.

Ús d’espais

Les associacions d’alumnes o alumnes i professors podran utilitzar els espais de l’EOI Alacant per a les activitats que les somie pròpies en els següents termes:
a) Podran usar espais de l’EOI, prèvia conformitat de la direcció del centre, sempre que hi haja disponibilitat i que les reunions se circumscriguen als fines propis de l’associació i respecten el normal desenvolupament de l’activitat docent.
b) Hauran de vetlar por el bon ús de les instal·lacions.
c) L’EOI podrà exigir a les associacions ho abone de les despeses derivades de l’ús de les instal·lacions i serveis del centre per al desenvolupament d’activitats vas regular.
d) L’associació d’alumnes o d’alumnes i professors de l’EOI tindrà prioritat sobre qualsevol altra associació un organització aliena a la comunitat escolar.