EOI Alacant

És un centre de la xarxa d’escoles oficials d’idiomes, un tipus de centres educatius públic únic al context europeu que ofereix la possibilitat d’aprendre idiomes al llarg de tota la vida, en funció de les necessitats de cadascú. A més, és un òrgan certificador oficial.

Notícies destacades

Convocatòria de Proves de Certificació 2024 (DOGV de 14/02/2024 i 07/03/2024): més informació ACÍ.

Document PDF (enllaç) Relació provisional d’adaptacions aprovades i denegades: hem tramés les al·legacions rebudes a la Generalitat i esperem resolució definitiva abans del 6 de maig.

Consulteu el calendari ací amb altres dates importants que cal tenir en compte.

BEQUES 2024-2025. Informació sobre la sol·licitud de beques per al pròxim curs en la WEB del Ministeri d’Educació, FP i Esport: termini fins al 10 de maig.

El 23 de febrer es va celebrar la Gala 50 Aniversari amb la col·laboració d’alumnat, professorat i personal del centre. Va ser un gran èxit de públic i les crítiques no poden ser millors. Per a veure amb iOS fes clic ací. Per a veure la gala completa fes clic ací.

Enllaços ràpids

Exàmens de certificació

Convocatòria 2024: vg. “Notícies destacades” (dalt)

Matrícula: Sol·licitud telemàtica

La informació per al curs 2024-2025 es publicarà probablement al maig de 2024

Cita Prèvia

Actualment no hi ha cap tràmit obert que requerisca de cita prèvia.

Idiomes

Pots triar entre 12 idiomes amb certificació oficial.

On som?

L’escola és al centre de la ciutat, a tocar del Tossal de Sant Ferran, a prop dels instituts “Jorge Juan” i “Miguel Hernández” i del Centre de Desenvolupament Turístic (CdT).

Per a arribar a l’escola amb transport públic podeu agafar el tramvia fins a l’estació Alacant-Luceros i les línies d’autobús 04, 05, 12 i 39 que tenen parades a prop de l’escola. Amb vehicle privat és recomanable desplaçar-s’hi amb temps, ja que pot ser complicat aparcar, o bé guardar el cotxe en un dels aparcaments propers.

Horari i contacte

De dilluns a dijous, de 8 a 21h. Divendres de 8 a 14h.

Dirección de la EOICarrer del Marqués de Molins, 56-58, 03004, Alacant (Espanya)