Aularis i localització

Estàs  Inici Tu EOI > On estem? > Aularis i localització

Aulari

Localització

L’escola Oficial d’Idiomes d’Alacant es troba en la C/ Marqués de Molins 56-58 des de l’any 1991, any en què es trasllada l’escola des d’una altra ubicació a l’actual. L’EOI d’Alacant va ser creada en 1973, passant por diferents ubicacions, sent aquesta l’última.
Encara que aquesta ubicació va suposar un canvi quant a nous espais i més serveis , encara continuem millorant i adaptant-nos a les noves demandes tant en infraestructura com en equipament, objectius a curt i llarg termini, que a causa dels procediments i als pressupostos, no sempre somni fàcils d’aconseguir. No obstant això, tota la comunitat educativa, com a equip professional i humà, nos esforcem i nos comprometem a continuar avançant optimitzant tots els recursos dels quals disposem.
En l’actualitat, la ciutat compta con al voltant de 340.000 habitants, sent la segona ciutat de la Comunitat Valenciana en població, dels quals la majoria viuen en el nucli urbà i uns 7.000 en les partides rurals. S’ha de tindre en compte quin li la funció de l’Escola en un context socioeconòmic a l’ésser el turisme el principal motor que impulsa l’economia local. En la distribució d’ocupació a la Comunitat Valenciana el sector de serveis constitueix més del 70% de l’ocupació de la població.
Així pues el paper de l’EOI d’Alacant va més enllà de complir una funció instrumental en la comunitat educativa en atendre les necessitats d’estudiants universitaris que intenten completar la seua formació acadèmica i docents que han d’acreditar el coneixement d’idiomes – els nostres certificats tenen reconeixement en oposicions i concursos públics. No obstant això, la nostra labor transcendeix aquest important àmbit en proporcionar a aquells que desitgen millorar les seues possibilitats de trobar ocupació una formació molt valuosa i necessària.

Sede principal – EOI Alacant

Carrer Marqués de Molins, 56-58 – 03004 ALACANT