Trasllats

Estàs Inici > Tràmits > Trasllats

Si ja estàs matriculat en una EOI de la Comunitat Valenciana per al curs 2023/24 i necessites traslladar la teua matrícula per a aquest mateix curs a una altra EOI, hauràs de seguir els següents passos:
Adreça’t al centre al qual desitges traslladar-te i consulta si hi ha places vacants.
En cas afirmatiu, emplena la sol·licitud indicant les teues dades personals, idioma i curs
matriculat i EOI d’origen. Juntament amb la instància, hauràs d’entregar la taxa de trasllat d’expedient.
Fixa’t bé que l’òrgan gestor siga la teua EOI d’origen.
L’EOI de destinació contactarà amb l’EOI d’origen per a sol·licitar el trasllat de la matrícula. Tu no
necessites adreçar-te a l’altre centre.
(L’EOI de destinació escriu un mail a l’EOI d’origen demanant que done de baixa l’alumne (indicant idioma i nivell) i que li l’envie. Adjuntarà la taxa de trasllat d’expedient.
L’EOI d’origen contestarà a aquest mail quan haja realitzat el trasllat de la matrícula sol·licitada i
confirmarà els requisits acadèmics de l’alumne. Ací traslladem només la matrícula viva del
2022/23.
A l’EOI d’origen li quedarà pendent realitzar el trasllat de l’expedient complet a l’EOI de
destinació.)
Quan el canvi estiga realitzat, la teua nova EOI et facilitarà per mail el teu nou resguard de matrícula… i podràs començar les teues classes!
*La taxa de trasllat d’expedient és 0€ pel que no seria necessari presentar-la