Cursos de 60 hores

Estàs Inici > Classes > Cursos de 60 hores

Matrícula a cursos complementaris presencials de 30 o 60h

Aquesta oferta formativa complementaria en cursos de 30 o 60 hores anuals de duració distribuïdes en una o dues sessions setmanals estarà dedicada al treball de la destresa oral orientada a la interacció en algun dels nivells del MECR impartits, a la configuració de grups d’iniciació, de preparació de les proves de certificació, de perfeccionament, d’actualització, etc.

Aquests cursos també es poden oferir  formate intensiu, de manera que l’alumnat pot completar un curs de 60 hores en un sol quadrimestre, ja siga d’octubre a gener o de febrer a maig.

La formalització de matrícula  serà presencial en cada escola oficial d’idiomes en el període de l’1 al 29 de juliol i de l’1 al 23 de setembre de 2022. Aquelles persones que vulguen optar en els cursos complementaris després del 23 de setembre, ho faran en el període d’últimes vacants.

Per als cursos complementaris que comencen en el segon quadrimestre el període de matrícula serà el que determine cada escola oficial d’idiomes.

Pla integral d’aprenentatge de llengües per al professorat (PIALP)

Admissió per a ho curse 2022-2023

La Conselleria d’Educació, Cultura i Deporte, por quarta any consecutiu, ha publicat l’oferta formativa per a docents dins del marc del Pla Integral d’Aprenentatge de Llengües per al Professorat (PIALP).

El PIALP ofereix als docents actiu dels cossos d’infantil, primària, secundaria i formació professional la possibilitat d’accedir a places d’anglés i valencià en els cursos presencials i en línia de les escoles oficials d’idiomes, con exempció del pagament de la taxa de matrícula.

El període d’inscripció per a participar en la convocatòria per al curse 2022-23 a través d’OVIDOC se de el 26 de maig de 2022 al 6 de juny de 2022.

Accés a la sol·licitud en línia a la plataforma OVIDOC

ATENCIÓ! Els següents col·lectius han de fer la sol·licitud mitjançant la plataforma OVIDOC:

– El professorat interessat a accedir por primera vegada al PIALP.

– Professorat que ha sigut alumnat PIALP de cursos anteriors al 2021-2022 en qualsevol de les seues modalitats.

– Alumnat PIALP del curs 2021-2022 que vol canviar de modalitat (por exemple, de curs curricular en línia a curs curricular presencial)

– Alumnat PIALP del curs 2021-2022 con pèrdua d’escolaritat.

Més informació relativa a l’admissió i matrícula de l’alumnat a les Escoles Oficials d’Idiomes en: https://eoi.gva.es/es/admissio-i-matricula