Assistència a les classes

Estàs  Inici Classes > Assistència a les classes

L’assistència a les classes s’obligatòria, de manera que es pot perdre el dret a l’avaluació continua.

1. PÈRDUA D’AVALUACIÓ CONTINUA
Els alumnes oficials tenen l’obligació d’assistir a classe i l’escola ha de controlar aquesta assistència. La pèrdua d’escolaritat implica la pèrdua del dret a l’avaluació continua, encara que conserve sempre el dret a les proves finals de maig i juny (en els cursos 1, no conducenten a certificació) i el dret a les proves de certificació (prèvia inscripció en el termini corresponents, en els cursos 2, conduents a certificació) .
Es considerarà que perden l’avaluació continua els alumnes que superen el nombre màxim de faltes injustificades per curs (que no podrà ser superior a la 30 por cent de la duració del mateix).