Mediateca

Estás  Inicio Tu EOI > Instalaciones > Mediateca

NOU: Ara pots consultar el catàleg de la nostra biblioteca (enllaç ací) en línia. Llig sobre com fer-ho en aquesta mateixa pàgina web, baix, en la secció de Biblioteca.

¿Què és la Mediateca?

La Mediateca és l’espai que et brinda l’escola per a la realització d’activitats de socialització amb persones que, com tu, desitgen practicar la llengua que estudien. Activitats al llarg del curs com les “Trobades de conversa”, “Tallers per a compartir oci”, “Karaoke” o “Dilluns Poètics”.

A més, si t’agrada la lectura, la Mediateca t’ofereix la possibilitat de dur a terme el teu aprenentatge de manera més personal, perquè comptes amb espais com ara la “Biblioteca”, els “Taulons de lectura” o el del “Llibre lliure”; així mateix, estàn a la teua disposició els “Taulons de música” en els quals trobaràs cançons en els idiomes oferits a l’escola. També disposes ací d’un racó virtual amb eines d’autoaprenentatge en línia per a fer més efectiu el teu estudi lingüístic.

Aquestes i moltes més activitats estan pensades i dissenyades no sols per a l’alumnat de l’escola, sinó per a la ciutadania en general, per a proporcionar un acostament real, variat i lúdic a les llengües i el seu aprenentatge.

Aquest espai s’ha creat gràcies a l’esforç i treball en comú d’un grup de professores i professors que, amb molta motivació, el fan possible.

Contacte: mediatecaeoialicante@gmail.com

Biblioteca

A la primera planta de l’escola es troben les instal·lacions de la biblioteca. Trobareu el servei de préstec, la sala d’estudi i, enfront de la porta, recomanacions de lectures. Ara també pots consultar el catàleg de la nostra biblioteca (enllaç ací) en línia; només cal iniciar sessió per a reservar o renovar préstecs, la consulta en si mateixa és un servei obert.

Horari de la biblioteca: Consulteu ací l’horari de préstec 2023-24

Anuncio-PMB-online

Trobades de conversa

Aquestes trobades són intercanvis lingüístics entre estudiants de les diferents llengües impartides a l’escola i els estudiants estrangers que estudien espanyol també ací. Es realitzen en la segona planta del nostre centre.

Coneix les dates i horaris de les pròximes trobades ací.

Tallers, tertúlies i altres activitats

L’objectiu d’aquestes activitats és compartir moments interessants amb altres persones:

1. Als tallers pretenem que qualsevol persona puga compartir les seues aficions de temps lliure amb un grup i que ho faça, a més, a l’idioma que desitge i de la manera que li resulte més còmode.
  2. En les tertúlies oferim l’oportunitat de comentar llibres o pel·lícules que resulten d’interés.
  3. Finalment, organitzem activitats de diferent tipus amb les quals compartir moments divertits i especials (karaoke, tasta de llibres, etc).

Pròxims projectes programats: activitat, dia, hora i idioma:

La chanson française / Reading Circle / New English Conversation Groups / Tast de llibres

Dilluns Poètics

T’animem a gravar un vídeo o àudio a l’idioma que tu tries recitant un poema que et commoga, que t’emocione, que et divertisca o simplement que conegues. T’escoltarem els dilluns i dimarts en el vestíbul de l’escola.

Més informació ací (no disponible).

Taulons de lectura i música

Amb la finalitat d’acostar la literatura a tots i a totes, en les plantes cinquena i sisena del nostre centre trobaràs taulons amb codis QR amb els quals pots descarregar lectures de l’idioma que preferisques.

De la mateixa manera, en els replans de les escales trobaràs taulons amb més codis QR de música en les diferents llengües que s’estudien a l’escola.

Llibre Lliure

Hem habilitat en el vestíbul de l’escola, al costat de l’escala principal, un racó de lectura amb una prestatgeria de “Llibre lliure” a fi que allibereu els vostres llibres i els cediu a uns altres de manera gratuïta i anònima. T’animem a donar llibres perquè siguen llegits per algú més.

Autoaprenentatge

Ací trobaràs eines d’autoaprenentatge per que pugues treballar de forma autònoma en l’aprenentatge de l’idioma que estudies.