Cursos de 120 hores

Estàs Inici > Classes > Cursos de 120 hores

Matrícula cursos curriculars presencials de 120h

Aquesta modalitat de cursos curriculars presencials de 120 hores anuals s’impartirà en un total de quatre hores setmanals distribuïdes en dues sessions. Podrà accedir a ella la ciutadania en general.

Aquests cursos també s’ofereixen formate intensiu en algunes escoles oficials d’idiomes, de manera que l’alumnat pot completar un curs curricular d’un mínim de 120 hores en un sol quadrimestre, ja siga de setembre a gener o de febrer a maig.

Tant ho alumnat matriculat ho curse 2021-2022 com els sol·licitants de nou ingresse que desitgen matricular-se als cursos presencials curriculars han de tramitar la sol·licitud d’admissió telemàticament. Podrà accedir-se a l’assistent telemàtic d’admissió al juny (convocatòria ordinària) i al setembre (convocatòria extraordinària).

Des del 20 de juny es poden consultar les vacants a cursos curriculars presencials (a excepció dels cursos complementaris) per al procés d’admissió ordinari de les EOI, a través del portal:

L’assistent telemàtic en la convocatòria ordinària estarà obert des del 20 de juny fins al 4 de juliol de 2022.

Durant el període de l’11  al 29 de juliol de 2022, els candidats que hagen obtingut plaça formalitzaran la seua matrícula presentant la documentació requerida. Dins d’aquest període, cada EOI establirà el calendari concret de formalització, que publicarà en la seua pàgina web.  cas de no formalitzar la matrícula en el període indicat, es considerarà que s’ha renunciat a la plaça i, por el tant, es perdrà la reserva de la plaça assignada.

Per a formalitzar la matrícula en qualsevol de les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana, l’alumnat ha d’abonar la taxa  corresponent generada dins de l’assistent telemàtic i presentar la documentació requerida en la secretaria de l’escola oficial d’idiomes corresponent, a fi de rebre el justificant de matrícula.

L’alumnat de nou ingresse que no haja estat matriculat abans en una escola oficial d’idiomes ha d’abonar la taxa d’obertura d’expediente i, opcionalment, la taxa d’expedició de targeta d’identitat d’alumne.

Els sol·licitants podran accedir a l’assistent telemàtic d’admissió a cursos curriculars presencials en convocatòria ordinària (primer període d’admissió) a partir de les 12.00 hores del 20 de juny de 2022 fins a les 23.59 hores del 4 de juliol de 2022.

Els sol·licitants podran accedir a l’assistent telemàtic d’admissió a cursos curriculars presencials en convocatòria extraordinària (segon període d’admissió) a partir de les 12.00 hores del 15 de setembre de 2022 fins a les 23.59 hores del 18 de setembre de 2022.

A l’Escola Oficial d’Idiomes d’Alacant s’imparteixen 12 idiomes: alemany, àrab, xinés, francés, espanyol, basc, anglés, italià, japonés, portugués, rus i valencià. A partir del curs 22-23 deixa d’oferir-se la modalitat PIALP en línia i la modalitat a distància That´s english, que passen a dependre de l’EOI virtual de Castelló.

Cursos presencials

Cursos curriculars ordinaris, que consten de 2 dies a la setmana, cada sessió de 2 hores, fins a completar les 120 hores lectives que té ho curse de duració.

Cursos intensius

Els cursos també s’ofereixen formate intensiu en algunes escoles oficials d’idiomes, de manera que l’alumnat pot completar un curs curricular d’un mínim de 120 hores en un sol quadrimestre, ja siga de setembre a gener o de febrer a maig.

Cursos a distància

Cursos a distància en els nivells B1 i B2 d’anglés, que s’estructuren de la mateixa manera que els cursos PIALP en línia. Aquests grups s’alimentaran d’alumnat que procedeix del programa That’s i s’oferirà a la resta d’alumnat case que queden places vacants.

Cursos semi presencials

That’s English! Aquests alumnes tenen tutories via correu electrònic, a més d’una hora presencial a la setmana

That´s English!

Li ho curse d’anglés a distància creat por el Ministeri d’Educació i Formació Professional. S’imparteix a les Escoles Oficials d’Idiomes i està ajustat a Marc europeu comú de referència per a les Llengües.
Podrà accedir l’alumnat del programa That’s English! del curs 2020-2021 i la ciutadania en general.