Revisió i reclamació

Estàs  Inici Exàmens > Revisió i reclamació

Procediment de revisió i reclamació

a) Revisió: l’alumnat o els seus representants legals podran sol·licitar aclariments del professorat sobre les qualificacions rebudes, tant si es tracta de les resultants del procés d’avaluació parcial com si es refereixen a proves o exàmens finals. A aquest efecte, la direcció d’estudis establirà un calendari de revisió d’exàmens. No es produirà cap modificació de la nota com a resultat de la revisió.
b) Reclamació: la falta d’acord con aquests aclariments podrà donar lloc a reclamacions escrites davant l’adreça del centre en el termini màxim de tres dies hàbils a computar des de l’endemà a publicació DEFINITIVA (després de la revisió) de les qualificacions. En el termini de dos dies hàbils, la comissió de reclamacions, constituïda a aquest efecte, emetrà informe sobre aquestes reclamacions a la direcció del centre, que serà l’encarregada, en altres dos dies hàbils, dictar resolució expressa i notificar aquesta resolució a la persona reclamant. La comissió estarà formada por un màxim de cinc membres del departament de l’idioma corresponent, entre els quals haurà de figurar el coordinador/a del nivell o, en defecte d’això, tots els membres del departament de l’idioma corresponent que tinga menys de cinc professors. Esta comisió realitzarà una nova valoració de la prova i prendrà la decisió de ratificació o modificació, si s’escau, de la nota.
c) Persistència de la reclamació: si una vegada notificada a l’alumne la resolució de la Direcció del centre continua el seu desacord,  en el termini màxim d’un mes podrà interposar recurs d’alçada davant la Direcció Territorial.

A continuació pots consultar la información per a  la convocatòria de setembre 2023:

Publicació de notes provisionals

VALENCIÀ: 18 de setembre

RESTA D’IDIOMES: 15 de setembre

Revisió d’exàmens

VALENCIÀ. Es obligatòria la sol·licitud. Termini de sol·licitud: 18, 19 i 20. Dia de revisió: 21

Consulta l’hora i l’aula

RESTA D’IDIOMES. Sense sol·licitud. Día de revisió 18.

Reclamació de notes

VALENCIÀ: Dies de sol·licitud 25, 26 y 27.

RESTA D’IDIOMES: Dies de sol·licitud 19, 20 y 21.