Exàmens

Estàs Inici > Exàmens

Normativa interna

a) En tots els primers cursos, l’avaluació continua durant ho curse i la prova final es realitzaran en l’horari habitual del grup. La convocatòria extraordinària serà única i es realitzarà al juny, per als cursos intensius del primer quadrimestre, i al juliol/setembre (segons determinen les Autoritats Educatives), per als cursos intensius del segon quadrimestre i anuals.
b) En els segons cursos de cada nivell, l’avaluació continua durant ho curse es realitzarà en l’horari habitual del grup. Les proves finals corresponen a les Proves de Certificació, que es realitzaran en convocatòria única junt con l’alumnat no oficial.

Condicions per a la realització d’exàmens:
a) Identificació en els exàmens de l’alumnat oficial: per a les proves finals de tots els cursos, l’alumne oficial haurà d’identificar-se con el seu DNI, NIE, passaport o permís de conduir. Quant a l’alumnat oficial de modalitat a distància, haurà de presentar el seu document identificatiu en totes les convocatòries d’exàmens durant ho curse.
b) Identificació en els exàmens de l’alumnat no oficial: per a qualsevol prova a la qual es presente en l’EOI Alacant, haurà d’acreditar la seua identitat mitjançant DNI, NIE, passaport o permís de conduir.
c) Puntualitat: L’alumnat haurà de presentar-se als exàmens con la suficient antelació, ja que una vegada s’haja iniciat la prova, no es podrà admetre a cap alumne (excepte situacions excepcionals).
d) No es permet l’entrada de diccionaris, apuntes o material de consulta llevat que en la convocatòria s’especifique ho contrarie. Tampoc es permet l’entrada de dispositius electrònics o digitals.
e) Els mòbils estaran apagats.
f) Els exàmens es realitzaran con bolígraf de tinta blava o negra. No s’admetran exàmens escrits al llapis.
g) Canvis d’hora o data: les convocatòries de les parts escrites de les proves finals de departament o de proves de certificació no poden ser modificades; qualsevol petició de canvi de la data un hora de la part oral haurà de ser justificada. S’acceptarà segons les possibilitats organitzatives del departament en qüestió seguint els criteris adoptats por la Comissió Avaluadora.

Guia del candidat 2023

GUIA-_CANDIDATO_2023-1-1

Models d’exàmens

Convocatòries anteriors + fitxes d’avaluació

Ací pot consultar models d’exàmens de convocatòries anteriors.

“Si parles a una persona en una llengua que entén, les paraules aniran al seu cap.
Si li parles en la seua pròpia llengua, les paraules aniran al seu cor.”

Nelson Mandela