Currículums

Estàs  Inici Classes > Currículums

1. S’entén por «currículum» el conjunt d’objectius, continguts, mètodes pedagògics i criteris d’avaluació dels ensenyaments d’idiomes de règim especial.

2. Els currículums dels nivells bàsic A2, intermedi B1, intermedi B2, avançat C1 i avançat C2 inclouen totes les activitats de llengua: activitats de comprensió de textos orals i escrits, producció i coproducció de textos orals i escrits i mediació lingüística.

3. Els aspectes bàsics i comuns a totes les llengües que s’imparteixen a les escoles oficials d’idiomes valencianes s’inclouen en l’annex I d’aquest decret i tenen com a referència el currículum que recull l’annex I del Reial decret 1041/2017, de 22 de desembre.

4. Els continguts lingüístics específics per a cadascuna de les llengües que s’imparteixen a les escoles oficials d’idiomes valencianes s’inclouen en l’annex II d’aquest decret.

5. En cadascun dels cursos dels diferents nivells es desenvoluparà la competència comunicativa general de l’alumnat en l’idioma objecte d’estudi.