Events RqRqR

En aquesta pàgina es mostraran els diferents actes relacionats amb la campanya RqRqR

L'ESO canta amb el cor

Teulada, 1 de març

Alumnat de l’IES La Sénia (Paiporta), l’IES Josep Iborra (Benissa) i l’IES Teulada van arreplegar dades per a la proposta Ets una peça clau en la igualtat, i van construir una peça d’art per a expressar la importància de cada acció en l'objectiu d'acabar amb les desigualtats.

Per a finalitzar, els xiquets i les xiquetes van interpretar les cançons ‘Ai mai mind’ i ‘Em dic’ acompanyats per diferents cors valencians. Ambdues composicions es troben emmarcades dins de la campanya #RqRqR.

Localitats amb R de Rebuig

Cocentaina, 27 de febrer

Jornada organitzada pel Consell Escolar per a difondre la campanya RqRqR en les entitats locals.

Commemoració del Dia Internacional de la Dona

Alacant, 8 de març

El Consell Escolar va celebrar el Dia Internacional de la Dona, juntament amb la subdelegació del govern.