II JORNADA D’ÈXIT EDUCATIU

Aquesta II Jornada d’Èxit Educatiu es va celebrar el 30 de setembre del 2021, al Saló d’Actes de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, i per streaming a través del canal GVA. Aprofitarà per a presentar el Protocol d’Absentisme de la Direcció General d’Inclusió Educativa. A més, cinc dels ajuntaments que van participar en la primera reunió exposaran les seues experiències d’èxit relacionades amb les diferents fases d’actuació contra l’absentisme i en favor de l’èxit escolar, i també hi intervindran diferents representants de l’Administració educativa autonòmica.

Començà amb l’intervenció de Raquel Andrés Gimeno (Directora General d’Inclusió Educativa), Rosa Cañada Solaz (Presidenta del Consell Escolar de la CV), Diego Gómez García, (Vicepresident primer de la Federació Valenciana de Municipis i Províncies) i Miquel Soler Gracia (Secretari Autonòmic d’Educació i Formació Professional)

A continuació la Directora General d’Inclusió i una representació del seu equip presentaren el Protocol d’Absentisme

A la I Jornada d’èxit escolar participaren una àmplia representació de CEM, comissions d’absentisme i localitats de tot el territori valencià i presentaren les seues experiències en la lluita contra l’absentisme escolar. En aquesta jornada, es van traure unes conclusions a partir de la prevenció, l’avaluació, la reparació, la detecció i la intervenció de l’absentisme escolar. Hui es presentem ací 5 experiències connectades amb les conclusions de cadascun d’aquests 5 eixos.

• Ajuntament Benetússer: Demanem la presència de Dª Eva Sanz, Ana Martín, Isabel Cuadrado, Carla Mejías i Jesús Fornés (pugen a l’escenari). Benvinguts i gràcies per acompanyar-nos hui i compartir el vostre treball.
  • Ajuntament Elx:  Ara ens acompanyaran Mª José Martínez, Joan Carles Rizo, Mª Teresa Pomares, Itziar Ruete i Manoli Gutiérrez (pugen a l’escenari). Benvinguts i gràcies per acompanyar-nos hui i compartir el vostre treball.
  • Ajuntament Albal ens acompanyen hui Cristina Peris, Melani Jiménez, Ana Duato, Pedro Costa i Anabel Pastor (pugen a l’escenari). Benvinguts i gràcies per acompanyar-nos hui i compartir el vostre treball.
  • Ajuntament Villena Es demana la presència ara de D. Fulgencio José Cerdán, Elena Benítez, Mª Ángeles Corella, Miguel Sánchez i Francisco Beltrán (pugen a l’escenari). Benvinguts i gràcies per acompanyar-nos hui i compartir el vostre treball.
  • Ajuntament Vila Real per últim ens acompanyen hui Aida Beteta, Eva Reverter, Víctor Mezquita i Lourdes Soler (pugen a l’escenari). Benvinguts i gràcies per acompanyar-nos hui i compartir el vostre treball.