Coeducació

Baralla per la igualtat

Educar en la igualtat respectant les diferències és un dels objectius de l'escola, i la reivindicació del paper de les dones en la societat és condició per a assolir aquesta igualtat. La comunitat educativa, representada pel Consell Escolar de la Comunitat Valenciana (CECV), ha mostrat que hi és sensible, i per això hem desenvolupat diferents línies de treball.

En aquest sentit, la coeducació és una prioritat del CECV, que la concep com a eina fonamental per a erradicar els masclismes quotidians, base de la violència contra les dones.

La Baralla per la Igualtat naix de les conclusions de la tasca realitzada pel CECV sobre la promoció de la igualtat entre les persones a partir de l’Informe sobre masclismes quotidians base de la violencia contra les dones.

Com podem descartar-nos dels masclismes quotidians?

Estimem Dona i Tecnologia
Concerts en clau violeta
Localitats amb R de Rebuig
Ets una peca clau
Vinyetes i Biblioteques
Rap per la igualtat

Cronologia

Ets una peça clau
RqRqR
MICE RqRqR 2020
Cartes. Baralla per la igualtat.