Concerts en clau violeta

CONCERTS EN CLAU VIOLETA

Amb motiu del Dia de la Dona 2023,

el Conservatori i Escola Municipal de Música de Pedreguer

ha realitzat una segona edició de l'Audició sobre

La Dona Compositora.

Princesas sin Corona

Al 2019, la Federació de Societats Musicals de la Comunitat Valenciana (FSMCV) es va afigir al nostre projecte «RqRqR, no pararem fins aconseguir la igualtat. Repensem les relacions per representar altres realitats» que la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport a través del Consell Escolar autonòmic duu a terme per combatre els masclismes quotidians, base de la violència contra les dones.

La FSMCV és una entitat sense ànim de lucre que té com a objecte la unió entre les associacions que la integren per a promoure, difondre i dignificar l’afició, ensenyança i pràctica de la Música, potenciar l’associacionisme i proporcionar a la societat civil un mitjà de desenvolupament i articulació cultural.

Amb motiu d’aquesta “aliança”, es va crear la iniciativa “Concerts en clau Violeta”, on les societats i unions musicals que volgueren acollir-se a aquesta iniciativa, farien concerts al nostre territori, donant visibilitat a les dones en la música, en les bandes, en la cultura de la música. Per aquest motiu, va nàixer el Decàleg per la igualtat de la FSMCV en adhesió a la campanya RqRqR i els concerts “En Clau Violeta” que, a dia de hui, han començat de nou a plenar els carrers de música i esperança de millorar la nostra societat perquè “no pararem fins aconseguir la igualtat!”.

Associació musical de CASTALLA

Associació musical EL VERGER

Societat lírica i musical de BENISSA

Sociedad Musical La Lira de MONFORTE DEL CID