Accions

Rap per la igualtat és el concurs de rap que va formar part de la Campanya #RqRqR, Repensem les Relacions, Representem altres Realitats, organitzada pel CECV, amb la col·laboració de la Direcció General de Política Lingüística i adreçada a l'alumnat dels centres educatius valencians.

L'objectiu del concurs és promoure la reflexió entre la joventut perquè puguen detectar situacions de desigualtat per raó de sexe i masclismes quotidians, sovint interioritzats.

Les actituds masclistes detectades es denuncien per mitjà del rap. A més, s'elabora un informe amb propostes d'acció per a superar les actituds esmentades.

A més, es pretén fomentar l'ús del valencià en l'àmbit de la música. El rap guanyador d'aquest concurs va ser Aigua clara. Podeu escoltar-lo punxant ací: Llisten to "Aigua clara" on Spreaker.