42, 195 quilòmetres és el recorregut que Filípines va fer des d’Atenes a la ciutat de Marató per poder salvar-la. Aquest curs, commemorant aquest esdeveniment dins del programa la MARATÓ AL COLE, ens hem proposat superar aquesta distància entre totes. Però sobretot, esforçar-nos per una causa més gran, celebrar la setmana de la NO-VIOLÈNCIA de GÈNERE. Per això va nàixer:
https://www.maratonalcole.com
QUILÒMETRES X RESPECTE
En aquesta iniciativa hem recorregut zones i paratges naturals de la nostra població. Així, durant tota la setmana hem aconseguit sumar:
64 QUILÒMETRES
3 anys 1km
4 anys 1km
1r 3km
2n 3km
3r 12km
4t 8km
5é18km
6é 18km
64 quilòmetres d’ACTIVITAT FÍSICA!
64 quilòmetres de SOCIALITZACIÓ!
64 quilòmetres de NATURA!
64 quilòmetres de RESPECTE!
03000047
Avís de privacitat
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.