L’ESCOLA DONA POR!

cole

El CEIP La Rambla s'ha transformat aquests dies en un autèntic corredor del terror.

Durant aquesta setmana des de l'àrea d'anglés i altres assignatures hem volgut conéixer diferents aspectes d'aquesta tradició, semblances amb les nostres i sobretot, divertir al nostre alumnat i famílies.

Halloween Escape Room en la classe d'anglés

Els alumnes de 3r a 6é han treballat de manera col·laborativa per a resoldre l'enigma d'Ariadna. Gràcies per la vostra ajuda!

JUST DANCE TERRORÍFIC!

El menjador s'ha convertit en una pista de ball i tots/es els que han volgut han passat a l'hora del pati a ballar, menejar l'esquelet i passar un bon ratet!

photo_2019-11-07 18.57.27

SOM MONSTRUOSOS!

Tot el col·le viatjà pels paratges més tenebrosos i tètrics espantant tota classe de criatures. Ací els teniu!

photo_2019-11-07 18.57.36

ESCOLA del TERROR!

Els alumnes de 6é, amb l'ajuda de tot el centre i les seues famílies, ens van presentar un projecte terrorífic per poder subvencionar-se el viatge una escola del terror.