Xarrada de Prevenció de les Conductes Autolesives per al Professorat a l’IES Conselleria

Ahir, a la biblioteca de l’IES Conselleria, va tindre lloc una important xarrada de prevenció de les conductes autolesives, organitzada per l’associació La Niña Amarilla i adreçada específicament al professorat del centre. Aquesta sessió, que es va desenvolupar en un ambient de reflexió i aprenentatge, va estar centrada en proporcionar eines i estratègies per detectar i abordar possibles situacions de risc entre l’alumnat.

L’associació La Niña Amarilla, reconeguda pel seu treball en la conscienciació i el suport a joves en situacions de vulnerabilitat emocional, va oferir una presentació clara i detallada sobre els factors que poden portar els adolescents a desenvolupar conductes autolesives, així com les pautes per a la intervenció preventiva i l’acompanyament.

El professorat va participar activament, plantejant dubtes i compartint experiències, la qual cosa va enriquir la sessió i va obrir la porta a futures col·laboracions amb l’associació per seguir millorant el benestar emocional de l’alumnat.

Amb iniciatives com aquesta, l’IES Conselleria reafirma el seu compromís amb la salut mental dels seus estudiants i amb la formació continuada del seu equip docent.