VISITA LA BIBLIOTECA MUNICIPAL FRANCESC ALMELA VIVES

L’alumnat de 2n d’ESO del nostre institut ha realitzat un visita a la Biblioteca Municipal Francesc Almela Vives en tres sessions diferents: 18, 23 i 25 d’octubre, acompanyats dels seus professors Amador, Carmina, José i Ricardo.
El personal de la biblioteca ens ha oferit una xarrada interessantíssima sobre el funcionament, serveis i prestacions de les biblioteques. També ens ha fet participar en un joc de recerca a contratemps. L’atenció rebuda per part dels treballadors de la biblioteca ha sigut exquisida i, també cal dir-ho, el comportament i l’actitud del nostre alumnat també ha sigut molt bo.
Les diferents visites les hem complementat en el llit del riu Túria esmorzant i gaudint d’aquest indret.
Esperem poder repetir aquesta experiència el proper curs. MOLTES GRÀCIES, BIBLIOTECA FRANCESC ALMELA!