Durant el mes de febrer, l’alumnat d’ESO del nostre centre ha tingut l’oportunitat de visitar la Biblioteca Municipal Francesc Almela i Vives. Aquesta eixida ha tingut com a objectiu apropar la biblioteca pública a l’alumnat, donant a conéixer la seua importància, els serveis que ofereix, els seus fons i les activitats que s’hi desenvolupen al llarg de l’any.
Guiats pels propis bibliotecaris, els i les estudiants han descobert de manera lúdica i participativa com funciona aquest espai de cultura i aprenentatge, fomentant així l’interés per la lectura i l’ús dels recursos bibliogràfics.
Una experiència enriquidora que, sens dubte, ha despertat la curiositat de molts i ha ajudat a posar en valor la biblioteca com un lloc de trobada i coneixement!




