Visita del President del Consell Escolar Autonòmic

Passat dimecres, l’IES Conselleria ha rebut una visita del President del Consell Escolar Autonòmic, En Salvador Oliver, que ha inaugurat oficialment la campanya “LA TEUA VEU IMPORTA”, un projecte amb l’objectiu de fomentar la participació activa de la comunitat educativa en les decisions que afecten l’educació i el futur dels joves.

Durant la seua intervenció, Oliver ha destacat la importància d’escoltar la veu de l’alumnat, professorat i famílies per millorar la qualitat educativa. També ha subratllat que iniciatives com aquesta són clau per construir una societat més justa i democràtica.

Els representants del consell escolar de l’IES Conselleria ha tingut l’oportunitat de participar en la reunió amb el President, compartint les seues inquietuds i propostes per a l’educació del futur. En opinió d’Oliver, l’alumnat suposa el present de l’educació, i els ha animat a tots a involucrar-se més en les decisions educatives.

La campanya “LA TEUA VEU IMPORTA” continuarà en les pròximes setmanes amb activitats en altres centres educatius de la comunitat, donant veu a milers d’estudiants i implicant-los directament en la millora del sistema educatiu.