Visita a ONG Actiyam

El 15 de desembre l’alumnat de comerç i màrqueting va fer una visita a l’ONG km 0 ACTIYAM, que es dedica a l’ajuda de persones en risc d’exclusió o exclusió social total en València, amb la que s’està col•laborant en l’arreplegada de productes per a les persones sense sostre mitjançant el mercadet nadalenc d’enguany el dies 21 y 22 desembre.

El responsable ens va explicar les línies de treball i d’acció directa d’estos col.lectius. L’alumnat va rebre una visió real i in situ del que fa el voluntariat.També van conèixer altra manera de format comercial, el qual aquesta ONG treballa en el seu propi mercadet solidari. Després l’alumnat va fer una activitat on posaven en comú les seues impressions, va ser una experiència enriquidora i motivadora per als grups de la bàsica ja que els de superior i mitjá donaren aportacions molt interessants.

ODS treballats:

• 1 Erradicació de la pobresa