Visita a la Biblioteca Municipal Joan Martorell

El segon curs de Batxillerat Artístic va realitzar el passat 23 de febrer una eixida a la Biblioteca Municipal Joan Martorell, en el barri de Marxalenes.

L’objectiu era configurar plans i prendre mesures dels espais cedits per a realitzar una exposició entre el pròxim 24 d’abril i el 5 de maig. A més, l’alumnat va rebre una xarrada d’Emilio García (membre del Servici d’ Acció cultural i bibliotecari) a propòsit de la recuperació i restauració del lloc, perquè la biblioteca està situada en una antiga alqueria.

Els alumnes van comprendre el valor de la restauració i cura del patrimoni valencià, i es van mostrar il·lusionats de poder exposar en un espai tan singular. Pròximament, s’avisarà de la data d’inauguració de l’exposició.