Visita a Feu Vert Alfafar

El passat 14 de Gener, els alumnes de 2n del CFGS de GEVECO van acudir al Autocentro FeuVert d’Alfafar. Allí ens va rebre el seu Gerent Regional, Rafael Bolúmar, qui ens va parlar sobre diferents aspectes sobre l’estratègia de publicitat i marxandatge de les empreses del Retail.
Aquesta visita s’emmarca dins d’un projecte que s’ha desenvolupat per als mòduls de “Gestió de productes i promocions en el punt de venda” i “Aparadorisme i disseny d’espais
comercials”, en el qual Rafael s’involucrat perquè els alumnes tinguen una experiència de treball molt pròxima a la realitat professional.
Resulta molt valuós per al Dpt. de Comerç i per a l’IES Conselleria comptar amb l’ajuda d’algú de l’experiència i el carisma de Rafael, que aconsegueix que el projecte aconseguisca un plus de qualitat contextualitzant la teoria en el dia a dia del comerç actual.
Moltes gràcies Rafael per dedicar-nos el teu temps i coneixements.