Teatre a l’IES Conselleria: Julieta

Després de passar per la Trobada de Teatre Jove el 23 d’abril, l’obra Julieta es va representar a la sala d’actes de l’IES Conselleria el dia 21 de maig.

En paraules de Federico García Lorca el teatre és un “atajo pedagógico” a través del qual aprendre llengua, literatura, cultura, expressió corporal, tècnica vocal, autoconfiança, la millora de la percepció de la pròpia imatge, el valor del treball en grup, el gust estètic… No acabaríem mai. El teatre en educacióno és convenient, és necessari.

Gràcies al nostre alumnat de l’optativa d’Arts escèniques de 4t d’ESO pel seu treball, als alumnes d’altres grups que han ajudat quan calia per amor a l’art, als companys que ens han fet costat i a les famílies i l’alumnat que vingueren a veure la representació.