Taller Llenguatge, estereotips i rumors

El 13 de desembre, l’alumnat de 2n Grau Bàsic del nostre institut va tenir l’oportunitat de participar en l’activitat “Llenguatge, estereotips i rumors”, una proposta formativa a càrrec de l’ONG Moviment per la Pau.

Aquesta iniciativa va proporcionar als alumnes una perspectiva enriquidora sobre els conceptes relacionats amb el llenguatge, els estereotips i els rumors, qüestions fonamentals que contribueixen al desenvolupament de la consciència social i la comprensió intercultural.

La col·laboració amb professionals experimentats de l’ONG Moviment per la Pau va permetre als estudiants obtenir coneixements de primera mà i explorar a fons aquests temes importants. La interacció directa amb els membres de l’organització va enriquir l’aprenentatge, proporcionant una visió pràctica i estimulant.

Estem agraïts per la participació activa dels alumnes i per la dedicació dels professionals de l’ONG Moviment per la Pau. Continuarem treballant per oferir oportunitats úniques com aquesta, que contribueixen a la formació integral del nostre alumnat.