Taller escanejat 3D en FP Bàsica

L’alumnat de 1r de FP Bàsica d’Informàtica i Comunicacions ha realitzat un taller de fotogrametria per a l’escaneig 3D de diverses figures prestades pel departament d’arts.

El el taller, l’alumnat ha experimentat amb diverses formes d’escaneig dels models, com la foto fixa o el vídeo.

Per completar l’activitat, s’ha visitat el pati de l’escola CEIP Comunitat Valenciana, on s’ha escanejat una font monumental que forma part del seu pati. La font és un dels últims vestigis dels jardins del complex educatiu que es trobaba en l’emplaçament que ara ocupen l’escola i el propi IES Conselleria. D’aquesta manera, l’alumnat ha obtingut un model tridimensional de la font, al temps que aprén sobre la història del seu institut.

El resultat d’aquest escaneig, es pot consultar a continuació:

Agraïm a l’escola CEIP Comunitat Valenciana la seua col·laboració per poder realitzar aquesta activitat.

Aquest taller s’ha realitzat com part del projecte AMUSING en el que participa el centre.

Podeu consultar més resultats al següent enllaç:

Enllaç repositori AMUSING IES Conselleria