Replicant obres d’art en Batxillerat artístic

L’alumnat de 1r de batxillerat artístic ha participat en un taller d’escaneig i impressió 3D en el marc del projecte Erasmus+ AMUSING en el que participa el centre. En el taller, l’alumnat ha escanejat en 3D diferents objectes escultórics, alaborats amb diferents tècniques, per provar l’efecte que aquests acabats tenien en el resultat final. Posteriorment, van realitzar un taller d’impressió 3D, on s’imprimiren a diferents escales els resultats escanejats. Els resultats van ser espectaculars.

L’objectiu del projecte es replicar obres d’art amb les tècniques d’escaneig i impressió 3D per, en col·laboració amb museus, elaborar replíques tàctils que apropen les obres a les persones amb discapacitat visual. A més a més, aquest procés també pot ser útil per elaborar recursos d’aprenentatge que puguen ser emprats a l’aula de forma tàctil.

Podeu veure els resultats en 3D en aquest enllaç

Més informació: