Projecte ARTcade

Durant el curs 2022-2023, alumnat de diversos cursos i ensenyaments de l’IES Conselleria va treballar conjuntament per construir la recreació d’una clàssica màquina de videojocs recreativa “arcade” en format de sobretaula (bartop).

La construcció de l’estructura va ser duta a terme per l’alumnat de tecnologia de 4t d’ESO , l’alumnat de l’optativa de Dibuix Artístic I de 1r del Batxillerat de ciències, humanitats i ciències socials va dissenyar i pintar a ma aquesta estructura i, finalment, l’alumnat de 2n d’FP Bàsica d’Informàtica i Comunicacions va muntar i configurar el sistema operatiu que emula els videojocs (Batocera Linux) emprant material informàtic reciclat.

El resultat és una màquina completament funcional en un xassís únic, construïda artesanalment i espectacularment decorada per l’alumnat del centre. Amb aquesta iniciativa, l’alumnat ha desenvolupat competències tècniques i artístiques, d’una manera emocionant i motivadora. Enhorabona a tot l’alumnat i professorat que ha participat!