Ponència #ErasmusDays a l’IES Conselleria

El passat 15 d’octubre va tindre lloc al l’IES dins del cicle #ErasmusDays una ponència organitzada per l’Escola Sindical Melchor Botella. Aquesta jornada va oferir una oportunitat única per reflexionar sobre els drets laborals i l’educació, abordant temes clau per al futur dels estudiants.

Gràcies a les persones que van assistir presencialment, així com a aquells que ens van seguir en directe per #streaming, vam poder generar un espai d’aprenentatge i debat enriquidor. Un agraïment especial als nostres ponents per les seues valuoses aportacions i per compartir la seua experiència i coneixement amb la comunitat educativa.

Aquests esdeveniments reflecteixen el compromís del nostre centre amb la formació integral de l’alumnat, promovent la participació activa en projectes europeus com Erasmus+. Moltes gràcies a totes i tots!