Mercat Nadalenc 2023

Els dies 20 i 21 de desembre es va celebrar en l’Institut el Mercat  Nadalenc, un mercat solidari preparat pels cursos de primer i segon d’Activitats Comercials i FP bàsica de Servicis Comercials, amb la col·laboració d’altres cursos com FP bàsica de Servicis Administratius i Batxillerat artístic.

Per a la preparació d’este esdeveniment, els alumnes dissenyen i elaboren objectes de decoració nadalenca i simulen una botiga, on són intercanviats per aliments i roba que dona la resta de l’alumnat de l’institut. Tot el rebut s’entrega a l’ONG Mensajeros de la Paz. Enguany s’han recaptat 450€ en aliments, així com roba de segona mà.

Amb estes activitats l’alumnat practica diverses competències comercials com són realitzar projectes, gestionar un xicotet comerç, el treball en equip, l’organització, la responsabilitat i l’atenció cara al públic. A més, es treballen els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’Agenda 2030 com són l’erradicació de la pobresa, la lluita contra la fam, reducció de desigualtats i el consum responsable.