Lliurament EuroPass Alumnat TCAFMN

El passat dijous 7 de febrer, al saló de plens de l’Ajuntament de València, els alumnes del cicle formatiu de Tècnic en conducció d’activitats fisicoesportives al medi natural de l’IES Conselleria, van rebre de la mà de l’Alcalde de la ciutat, Joan Ribó, el document Europass de mobilitat als participants del projecte Erasmus + Convocatòria 2018.
A continuació, podeu veure un vídeo de l’acte amb el lliurament de tots els diplomes:

Amb motiu de l’organització de l’acte, els alumnes de Batxillerat artístic del centre van fer una interpretació artística de la figura del senyor Alcalde. Les obres elaborades han estat durant les darreres setmanes exposades a l’entrada de l’institut.

La nostra directora, Ana Ruiz, va fer entrega a l’alcalde d’alguns dels retrats exposats, així com un bastó d’artesania valenciana en nom de tota la comunitat escolar de l’IES Conselleria.
Podeu consultar les fotografies de l’acte a la següent galeria: