Llistats DEFINITIUS d’admissió FP Bàsica

D’acord amb el calendari d’admissió per al curs 2024-2025, a continuació es publiquen els llistats definitius d’alumnat admés per l’FP Bàsica.

Llistats DEFINITIUS Alumnat ADMÉS FP Bàsica

2425-FPB-DEF-ADM

Llistats DEFINITIUS d’alumnat NO ADMÉS en primera opció

2425-FPB-DEF-NA

Formalització de la matrícula

L’alumnat ADMÉS ha de passar a partir de hui per la consergeria del centre per arreplegar el sobre de matrícula, on trobraran tota la informació que s’ha d’omplir i lliurar el dimecres 17 de juliol (l’hora exacta estarà indicada al sobre).

Aquest tràmit és imprescindible per formalitzar la matrícula.

En cas de no vindre la persona interessada (o els seus tutors legals) a arreplegar el sobre,  caldrà portar una autorització signada per aquestos amb una còpia del document d’identificació.

Assignació de vacants

Per al cas de l’alumnat NO ADMÉS, es pot optar a les vacants que es puguen generar en els terminis establits:

• Fase 1: Per persones que han participat en la telematrícula. Del 22 al 31 de juliol
  • Fase 2: Per totes les persones que complisquen el requisits d’accés. Del 2 de setembre al 8 d’octubre.

Les convocatòries per als actes d’adjudicació de vacants es publicaran a la web del centre amb antelació a la data de la convocatòria.

IMPORTANT: L’alumnat de la llista d’espera que no acudisca a les convocatòries del centre per a l’adjudicació de vacants, quedaran exclosos de la llista d’espera. Posteriorment, podran accedir a les possibles convocatòries de vacants sense llista d’espera que es puguen originar.