Llistats DEFINITIUS admissió Cicles Formatius

D’acord amb el calendari d’admissió per al curs 2024-2025, a continuació es publiquen els llistats definitius d’alumnat admés per als cicles formatius:

Grau mitjà

2425-GM-ADM-DEF

Llistat definitiu d’alumnat NO ADMÉS:

2425-GM-NA-DEF

Grau superior

2425-GS-ADM-DEF

Llistat definitiu d’alumnat NO ADMÉS:

2425-GS-NA-DEF

Semipresencial

2425-GS-SEMI-ADM-DEF

Matricula

L’alumnat admés haurà d’arreplegar el sobre i formalitzar la matrícula del 23 al 30 de juliol. Les persones que no facen aquest pas, perdràn la plaça.

L’alumnat admés pot passar a arreplegar el sobre de matrícula per la consergeria del centre a partir del dimarts 23 de juliol, en horari de 8 a 15h. En el sobre s’indicarà tota la documentació que s’ha d’aportar i la data i l’hora en la que haurà de portar-la al centre. Preguem que respecteu l’horari indicat en el sobre per evitar cues innecessàries.

Per arreplegar el sobre,cal portar el DNI o altre document identificatiu oficial i original. En cas de no vindre la persona interessada (o els seus tutors legals) a arreplegar el sobre, caldrà portar una autorització signada per aquestos amb una còpia del document d’identificació.

Matrícula telemàtica (adminNOVA)

La matricula també es pot fer del 23 al 29 de juliol de forma telemàtica a través de la web d’adminNOVA. Les persones que opten per esta vía, a més de la informació sol·licitada per l’assistent, hauran d’adjuntar la següent documentació:

• Justificant de pagament de taxes: Instruccions
  • Formulari d’alta en Web Familia
  • Foto carnet tipus DNI/NIE*, amb fons uniforme, blanc i llis, presa de front amb el cap totalment descobert i sense ulleres de cristalls foscos o qualsevol altra peça que puga impedir o dificultar la identificació de la persona. Mida màxima 100 ample x 200 d’alt. Eina per redimensionar.

Aquests documents s’hauran d’adjuntar de manera individual entre els documents addicionals que permet adjuntar adminNOVA de manera addicional i descrivint, en cada cas, el nom del document que adjunta.

*La foto és per a l’expedient i el carnet del centre, no s’acceptaran fotos que no complisquen el requisits indicats.

En cas d’haver fet la telematricula sense haver aportat aquests documents, envieu-los per correu al

46022257.info@edu.gva.es

amb el tema

DOCUMENTACIÓ MATRÍCULA CCFF NOM COGNOMS ALUMNE

Exemple:

Adjudicació de vacants i reclamacions

L’alumnat que no haja obtingut plaça en les llistes definitives, haurà d’estar atent a les convocatòries d’actes d’adjudicació de vacants que es puguen originar, tal i com s’explica ací.

Front a les llistes definitives d’admissió es pot presentar reclamació davant la Comissió Sectorial d’Escolarització a través d’adminNOVA entre el 23 i el 25 de juliol.

Podeu trobar més informació sobre el procés d’admissió al següent enllaç: