Llistats DEFINITIUS admissió Batxillerat

D’acord amb el calendari d’admissió per al curs 2024-2025, a continuació es publiquen els llistats definitius d’alumnat admés a Batxillerat:

Llistat DEFINITIU d’alumnat ADMÉS

2425-BAT-ADM-DEF

Llistats definitius d’alumnat ADMÉS EN ALTRE CENTRE

2425-BAT-NA-DEF

Esportistes elit

Podeu consultar el llistat definitiu i les instruccions de matrícula per a la l’alumnat del Batxillerat d’esportistes d’èlit al següent enllaç:

Matricula presencial

Es prega a tot l’alumnat seleccionat que passe a arreplegar el sobre de matrícula en la consergeria del centre a partir d’avui, per agilitar el procés de matrícula. L’horari del centre és de 8 a 15h. El termini per lliurar el sobre amb tota la documentació, es el divendres 31 de juliol a les 13h.

Per arreplegar el sobre,cal portar el DNI o altre document identificatiu oficial i original. En cas de no vindre la persona interessada (o els seus tutors legals) a arreplegar el sobre, caldrà portar una autorització signada per aquestos amb una còpia del document d’identificació.

Matrícula telemàtica

La matricula també es pot fer de forma telemàtica del 25 al 30 de juliol a través de la web d’adminNOVA. Les persones que opten per esta vía, a més de la informació sol·licitada per l’assistent, hauran d’adjuntar la següent documentació:

Aquests documents s’hauran d’adjuntar entre els 6 documents que permet l’aplicació de manera individual i descrivint, en cada cas, el nom del document que adjunta.

*La foto és per a l’expedient i el carnet del centre, no s’acceptaran fotos que no complisquen el requisits indicats.

En cas d’haver fet la telematricula sense haver aportat aquests documents, envieu-los per correu al

46022257.info@edu.gva.es

amb el tema: