L’IES Conselleria organitza la III jornada de portes obertes

L’IES Conselleria va celebrar amb èxit la seva III Jornada de Portes Obertes, convertint-se en un espai vibrant de talent i innovació. Aquest esdeveniment va donar l’oportunitat a l’alumnat de diverses famílies professionals i del batxillerat d’arts de mostrar les seves habilitats i coneixements en una àmplia gamma de àrees d’estudi.

Els participants, procedents de les famílies professionals d’Ensenyaments Físico Esportius, Informàtica i Comunicacions, Comerç i Màrqueting, i Administració i Finances, així com del Batxillerat Artístic, van oferir tallers i expositors per tal de destacar el seu aprenentatge i les seves experiències educatives.

La jornada va oferir una visió fascinant de les competències adquirides pels alumnes en els diferents ensenyaments. Des de demostracions d’habilitats esportives fins a projectes innovadors en el camp de la informàtica i les comunicacions, passant per estratègies de vendes i màrqueting creatives, i fins i tot simulacions de protocol, els visitants van poder experimentar de primera mà el nivell d’excel·lència acadèmica present a l’IES Conselleria.

A més, la jornada també va ser una oportunitat per conèixer de prop la vida estudiantil a l’institut i interactuar amb el professorat, responent preguntes i oferint orientació personalitzada sobre les opcions educatives disponibles.

La III Jornada de Portes Obertes de l’IES Conselleria no només va ser una oportunitat per a l’alumnat actual de mostrar el seu treball, sinó que també va oferir una inspiradora visió del potencial educatiu i professional de l’institut per a futurs estudiants i membres de la comunitat.