L’alumnat del Batxillerat Artístic, a l’avantguarda

El diari Levante ha publicat un reportatge sobre l’exposició “Nuevas visiones de viejos maestros: vanguardias” que ha tingut lloc a la biblioteca Joanot Martorell, en la qual han participat els alumnes de 2n de batxillerat artístic de l’IES Conselleria. En aquesta mostra, els joves artistes han creat obres que reflexionen sobre les vanguardies artístiques del segle XX.

La mostra ha estat organitzada amb l’objectiu de mostrar com els alumnes han après a través de la reinterpretació de les obres mestres de l’època. Així, han creat noves obres amb estils diferents que han estat exposades a la biblioteca.

La directora de l’IES Conselleria, Ana Julia Ruiz, ha destacat el gran talent i dedicació dels alumnes, que han sabut captar l’essència de les obres originals i adaptar-les als seus propis estils artístics. També va agraïr la col·laboració de la biblioteca Joanot Martorell per acollir l’exposició i donar l’oportunitat als alumnes de mostrar les seves obres al públic.

La mostra “Nuevas visiones de viejos maestros: vanguardias” és una oportunitat única per a tots aquells que vulguin veure com els joves artistes de l’IES Conselleria han après a través de la reinterpretació de les obres mestres de les vanguardies artístiques del segle XX. La mostra romandrà oberta al públic fins aquest divenres i és una oportunitat per als amants de l’art per veure l’obra dels joves talents emergents.

Podeu accedir a la notícia al següent enllaç: