La 1a Trobada de Projectes Excel·lents del IES Conselleria va ser tot un èxit

El passat dimarts 25 de juny, el nostre centre va tenir l’honor d’acollir la 1a Trobada de Projectes Excel·lents, una jornada que va destacar per l’alt nivell dels treballs presentats i l’entusiasme dels participants. Estudiants de diversos centres educatius, com l’IES Molí del Sol, l’IES Districte Marítim, l’IES Rascanya-Antonio Cañuelo i el nostre propi IES Conselleria, van presentar projectes molt interessants d’Activitats Físiques i Esportives.

La trobada va comptar amb un jurat de luxe, compost per empresaris de reconegut prestigi del sector, que van valorar la creativitat, l’originalitat i la qualitat dels treballs exposats. Els alumnes van tenir l’oportunitat de mostrar el seu esforç i dedicació, presentant projectes innovadors que van impressionar tant el jurat com el públic assistent.

La jornada va ser dinàmica i enriquidora. Els estudiants van poder intercanviar idees, aprendre uns dels altres i establir contactes que de ben segur seran molt valuosos per al seu futur acadèmic i professional.

La implicació i el compromís dels alumnes, professorat i organitzadors va ser fonamental per a l’èxit de la trobada. Tots vam sortir molt motivats i inspirats, amb moltes ganes de seguir treballant i millorant els nostres projectes.

Aquesta primera edició de la Trobada de Projectes Excel·lents ha establert unes bases sòlides per a futures edicions, i ja esperem amb moltes ganes la propera convocatòria, on segur que tornarem a veure grans idees i projectes.

¡Esperem amb il·lusió la pròxima edició!