III Jornada de Portes Obertes

El dimecres 27 de març de 2024 es realitzarà la III Jornada de Portes Obertes a l’IES Conselleria.
L’esmentada jornada està dirigida a les famílies dels i les futures alumnes, a altres centres educatius d’educació secundària i també al nostre alumnat que desitge estudiar un cicle formatiu o batxillerat.

Entre les 10:30 i les 12:30 les diferents famílies professionals i el departament d’arts organitzaran tallers i exhibicions en els diferents espais de la planta baixa i el pati del centre perquè els assistents puguen conéixer i/o participar en les activitats associades als perfils professionals dels diferents títols de formació professional que s’imparteixen a l’institut i també del batxillerat artístic.

Al següent document es poden consultar les diferents activitats programades, així com l’espai on tindran lloc:

Tabla-de-actividades-talleres-puertas-abiertas

Per organitzar correctament les visites, es prega que si esteu interessats en assistir, ho notifiqueu al següent correu, indicant el número de persones: 46022257.secretaria@edu.gva.es

Actualització 26/03/2024:

Adjuntem horaris recomanats per a la visita de les diferents activitats programades, per a evitar que es coincidisca amb l’alumnat del propi centre que també realitzarà la visita:

• Activitats de la Família professional d’Informàtica, Comerç i Administratiu: d’11.45 a 12.30
  • Activitats de la Família professional d’Activitats físiques i esportives i del Departament d’Arts: d’11 a 11.45