Campanyes solidàries a l'IES Conselleria

Us informem de dues iniciatives solidàries que tenen lloc durant aquesta setmana al nostre institut:
Els alumnes de l’assignatura de religió de 1r de Batxiller han organitzat la Campanya Nadalenca del Quilo i productes d’Higiene. Des del dijous 5 de Desembre fins al divendres 13 de Desembre, hauran diverses caixes en secretaria per a depositar els productes que de manera generoses, els alumnes i professors, vulguen donar per a les famílies més necessitades del barri. Alguns exemples del que es pot portar: Llegums, galetes, llet, oli, tovalloletes, potets, assortiment nadalenc(torrons, polvorons, massapans…), conserves, pasta, detergent, gel, xampú, pasta de dents, etc.
D’altra banda, alumnes de diversos cursos del centre pertanyents al sindicat d’estudiants “Estudiants en lluita” han organitzat una arreplegada de joguets solidària. Els podeu trobar durant els patis del torn de matí davant de l’accés a la cafeteria des del 10 fins el 19 de desembre. Es poden portar joguets nous i/o de segona mà amb l’únic requisit que estiguen en bon estat.
Animeu-vos i col·laboreu!