IES Conselleria al lliurament de premis del XII Encuentro ApS

Divendres passat, una representació dels alumnes de 2n d’FP Bàsica d’Informàtica i Comunicacions van assistir a XII Encuentro ApS que va tindre lloc a la ciutat de Pamplona per arreplegar el premi ApS amb enfocament TIC 2019.

En l’acte, els alumnes van agrair els patrocinadors i organitzadors el premi i van dedicar unes paraules als seus companys, que els seguien per streaming a través Youtube.
El premi va ser atorgat pel treball realitzat durant el curs passat, quan eren alumnes de 1r de FPB, en el marc del projecte Erasmus+ PRINT3D, on van elaborar una versió tàctil dels plànols de metro de la ciutat de València.
Després de l’acte de lliurament, els alumnes van participar en una taula redona, junt amb altres guardonats, on van compartir les seues experiències durant la realització del projecte.

Dissabte de matí, un cop finalitzat l’acte, alumnes i professors van fer una visita guiada a la ciutat de Pamplona, on van gaudir de la seua història, tradició i urbanisme.