Exposició "Noves formes de masculinitat"

L’IES CONSELLERIA ha celebrat el “El Dia Internacional de l’ Eliminació de la Violència contra la Dona (25 de novembre), amb una impactant exposició fotogràfica amb el lema “Noves formes de masculinitat”.
L’alumnat del centre ha participat amb un muntatge on es poden veure, per un costat, fotos d´homes del seu voltant, pares, germans.., fent activitats relacionades tradicionalment amb les dones i quan mirem per l’altre costat sols podem llegir titulars de notícies relacionades amb la violència de gènere ocorregudes aquest any al nostre país.
Pretenem que el nostre alumnat, gràcies també a l’exemple del professorat, comence a implicar-se en la lluita per la igualtat de gènere i que la consideren com a causa pròpia. Intentem que comprenguen que aquest camí cap a la igualtatno és un tema sols de les dones, sinó de tots i totes.