Eleccions al Consell Escolar

El pròxim 18 de novembre se celebren les eleccions a consells escolars en els centres educatius.

Famílies, alumnat i personal dels centres docents estan convocats a votar per a triar les persones que representaran la veu de la comunitat educativa en aquest òrgan de govern. Com sabeu, els consells escolars participen en les decisions i projectes més transcendentals que afecten la comunitat educativa. Per això, aquest procés electoral representa un repte i una oportunitat per contribuir a la millora de la qualitat de l’educació.

Aquesta participació, a més, ha de ser una decisió responsable i compromesa per part de tots els membres de la comunitat educativa perquè és així com es garanteix un centre educatiu democràtic, solidari i plural. Amb el teu vot, el teu centre millora.

Sector de les families

L’horari de votacions per al sector de les famílies per al dia 18 de novembre serà el següent:

• Horari de matí: De 12h a 14h
  • Horari de vesprada: De 16.30h a 18.30h

Podeu també exercir el vot per correu, personant-se en el centre, en horari de secretaria del centre fins al dia 17 de novembre. Cal demanar cita prèvia.

En tots els casos, cal anar proveït de document identificatiu oficial i original.

Sector de l’alumnat

S’ha habilitat un horari escalonat de votació per l’alumnat. El professorat indicarà a cada grup quin es el moment d’anar a fer la votació.

Aprofitem aquesta comunicació per a agrair, anticipadament, la vostra implicació en aquest procés electoral.